FANDOM

Pixi Star – żeńska wersja Zaca Sky. Na polskim MSP tak jak Zac Sky pojawiła się 9 marca 2015r. (na niektórych serwerach trochę wcześniej). nie jest moderatorem, a robotem mającym pilnować porządku na MSP i informującym nas o nowościach. Jest zawsze online i wszystkie kobiece MS muszą ją mieć w znajomych. Pixi, w przeciwieństwie do innych postaci stworzonych przez MSP, tworzy filmy, artbooki, looki i wstawia zdjęcia. Z tego powodu wielu użytkowników uznaje ją za aktywnego gracza MSP, jednak jest to błąd.

Po raz pierwszy spotykamy ją po założeniu konta - Pixi zaprasza nas do znajomych i daje nam pierwsze prezenty (200sc i losowy prezent).

Pixi jest następczynią Samanthy - zajęła jej miejsce w filmach (nawet gdy grała w nim Sam, w aktorach pojawia się Pixi), a także w Castingu.

Ciekawostki

  • Pixi nie można usunąć ze znajomych, dodatkowo pojawia się jako pierwsza na liście. Przed aktualizacją w wersji mobilnej można było to zrobić, jednak po wylogowaniu się, Pixi wraca do naszych znajomych. 
  • Ubrania, które nosi na co dzień Pixi są unikatami - nie można ich kupić. 
  • Zanim powstała Pixi Star, na MSP witała nas nasza własna MS, a po aktualizacji dziewczyna/chłopak powitalni.
  • Ma Boonie o imieniu Lily. 
  • W konkursie Red Valentine pojawiła się animacja, w której siadamy do stołu z Pixi.
  • W konkursie Fame Family pojawiła się animacja, gdzie robimy sobie selfie z Pixi i Zac'em Sky.
  • Czasem można zauważyć, że gdy wchodzimy na msp i mamy pełny pasek aktywnych znajomych i nie widać Pixi, gdy wyjdzie parę osób jest puste miejsce a Pixi nie ma.
  • Pixi Star jest widoczna w zadaniach sezonowych.
  • W konkursie MSP love występuje bluzka z Pixi Star i obraz z napisem „Pixi is my BFF”.
  • Na Scary MSP pisała dziwne statusy m.in. „Witaajta, to ja Samanta!”, „Sieeeemanko!” a Holly Nova „Hi RC”.
  • Boonie należący do Pixi Star, Lily, jest moderatorem na Boonie Planet.
  • Niektórzy uważają, że zaśmieca MSP.
  • W styczniu 2018 r. była dziwnie ubrana na wszystkich serwerach. Prawdopodobnie było to spowodowane przez użytkowniczkę o nicku Elektra9002. Błąd ten spotkał również Zac Sky'a.
  • Klikając profil użytkownika 'frontpageCostume8' zobaczymy Pixi Star oraz Zac Sky w najlepszych przyjaciołach.

Galeria

MovieStars
Inne
Grający od 2011
Grający od 2012
Grający od 2013
Grający od 2014
Grający od 2015
Grający od 2016
Grający od 2017
Grający od 2018