FANDOM

Kellow – MovieStar, która zasłynęła z prowadzenia bloga i swoich filmów. Założycielka Kellow ma na imię Alicja. Od jakiegoś czasu na tym koncie gra inna dziewczyna, o imieniu Weronika. Obecnie posiada 50 poziom.

Jest uznawana za legendę polskiego MSP. Udziela się dużo na temat seków, które bardzo potępiała, wspomagając akcję [1]„Afera o zakładkę”, a także aferę [2]SekStarPlanet. - Od jakiegoś czasu jednak zaczęła tworzyć seki.

Historia

Alicja założyła konto w 2012 roku. Prawdopodobnie otrzymała je w prezencie od bliskiej przyjaciółki - Arli. Sławę przyniosło jej współtworzenie wraz z Arli, Emo_Kotek i ALAKINGĄ legendarnego bloga 4moviestars, a następnie seria głośnych włamań na jej konto.

Wielkie włamanie

Największe z włamań miało miejsce w 2013 roku. Wstrząsnęło ono ówczesnym MovieStarPlanet i przeszło do historii jako jeden z najgłośniejszych skandali. O włamania początkowo oskarżano użytkowniczkę Nikuss. Alicja napisała jednak post na swoim blogu, w którym przyznaje, że wszystko jest sprawką jej byłej przyjaciółki, której zaufała i podała hasło do swojego konta, a ta postanowiła się na niej zemścić (do dzisiaj niejasne pozostaje, z jakiej racji).  Dzięki całej aferze Alicja zyskała sobie wielu oddanych fanów, którzy wspierali ją w trakcie całego zamieszania nagłaśniając problem. W tym celu tworzyli ArtBooki, które trafiały do top  i pisali do moderatorów. Nie brakowało zazdrośników, którzy oskarżali Alicję o to, że całe włamanie to jedynie strategia na to, by zdobyć rozgłos. Dowodem na to, że dziewczyna nie kłamała, jest chociażby fakt, że wykradziono jej cenne unikaty, a także straciła bardzo wiele StarCoins.

Filmy

  • „Więzienne tango” – Niedokończona seria stworzona już za czasów nowej właścicielki, Weroniki. Póki co doczekała się czterech części. Nowe odcinki wychodzą co tydzień na MSP.

Film opowiada o Amandzie - nastolatce, która wiodła zupełnie normalne życie. Pewnego dnia postanawia się spotkać ze swoją dawną przyjaciółką, Sarą. Tego dnia okazuje się, że dziewczyna widzi pozaziemskie istoty. Z powodu natrętnych wizji jest zmuszona opuścić rodzinny dom. Spotyka się z duchem, który podpowiada jej, że ma dar. Może uwolnić wybraną duszę z męczarni w piekle. Wystarczy, że dopełni pewien rytuał zwany Więziennym tango. Amandę wzruszyła historia kobiety ducha. Postanawia więc jej pomóc i wybiera się w poszukiwaniu Więziennego tango.

Seria ta odniosła duży sukces. Każda z dotychczasowych części docierała do wysokiej pozycji w rankingu top. Gracze podziwiają Kellow za to, że w czasach zdominowanych przez seki tworzy filmy fabularne.

Stosunek do graczy i seków 

Weronika jest miłą i sympatyczną MovieStar. Wspiera osoby z niższym levelem, a ponadto jest przeciwniczką tworzenia tzw. seków. W styczniu 2018 roku stworzyła ArtBook, który był zainspirowany akcją „SekStarPlanet” zatytułowany „Do moderacji” w którym wyraziła swoją niechęć do krótkich 10 sekundowych filmików, a za to z wielkim szacunkiem odnosi się do twórców filmów z morałem. Przyjaźni się z wieloma takimi „reżyserami”. Na swoim profilu w swojej biografii napisała:

„Kocham tworzyć filmy i żadna moda na seki tego nigdy nie zmieni”

Ciekawostki

  • Nowa właścicielka ma na imię Weronika.
  • Jest znana i lubiana za swój unikatowy delikatny, dziewczęcy styl ubioru
  • Założycielka konta prowadziła słynne 4 moviestars u boku Arli, Emo_Kotek i ALAKINGI.
  • Alicja założyła słynnego bloga Filmowe MSP (aktualnie zawieszony).
  • Weronika prowadziła bloga rudebrwi.blogspot.com
  • Ówczesna właścicielka wywołała dramę - ona i Król Shymon (Obenie lIuvatar) ,,Wkradli" się na bloga emily-mccline.blogspot.com (aktualnie usuniętego) zmienili nagłówek, usunęli wszystkich z załogi zwalając winę na jedną z redaktorek.

Galeria

MovieStars
Inne
Grający od 2011
Grający od 2012
Grający od 2013
Grający od 2014
Grający od 2015
Grający od 2016
Grający od 2017
Grający od 2018