FANDOM

Ta strona może zawierać przestarzałe lub niesprawdzone informacje. Jeśli możesz, pomóż je zweryfikować.
Forum1

Kategoria "filmy" na codzień

Forum – miejsce dyskusji użytkowników, rozumiane też jako skupisko społeczności charakterystycznych graczy.

Wiele MS wsławiło się swoją aktywnością bądź skandalicznym zachowaniem na Forum. Ta grupa jest nielubiana przez niektórych i automatycznie kojarzona z Forum, stąd została mu przyczepiona łatka.

Zakładki

Wpisy na forum podzielone są na cztery zakładki:

  • Przyjaciele & Zabawa – zabawy, wyzwania, zgadywanki (np. Hot or Not, Kojarzę Cię, Oceń Look'a osoby wyżej) 
  • Filmy – reklamowanie i promowanie swoich filmów lub seków, poszukiwanie aktorów, wymiany 
  • Gry – np. tasiemiec, skojarzenia, historyjka
  • Pomoc – pytania techniczne do gry, głównie luźne dyskusje użytkowników
  • VIP – treści dostępne wyłącznie dla członków VIP
  • MovieStarPlanet – aktualności i informacje na bieżąco od MovieStarPlanet.

Forum kiedyś

Forum MSP

Dawne kategorie

W 2011 i początku 2012r. forum miało zupełnie inne ustawienie i wygląd. Podzielone zostało na inne zakładki. Nie było także limitu tematów. Przy każdym temacie widniał nick stworzyciela wątku, nick osoby która ostatnia dała post, a także data i godzina ostatniego postu. Tematy pisane przez Administrację były podświetlane na niebiesko. 

Gry

„Czy osoba nad tobą...?”, „Co ci wyjdzie?”, „Fejm, fejm, fejm...” to przykłady gier popularnych na forum. Większość z nich polega na wspólnym tworzeniu jakiejś historii albo ocenianie osoby, która wpisała się wcześniej. Mimo powtarzalności (dziś raczej niewiele nowych gier jest wymyślanych) cieszą się dużą popularnością. Bywają użytkownicy, którzy próbują psuć zabawę, jednak są oni ignorowani i trwa ona dalej.

Kontrowersje

Niegdyś Forum było miejscem tzw. wojen, np. z zagranicznymi serwerami takie jak I bitwa o Irlandię. Kończyły się one serią blokad ich uczestników. Dziś raczej już do takowych nie dochodzi. Kolejnym zjawiskiem, które zanikło jest spam. Wyzwiska mają najczęściej z grubsza charakter żartobliwy. Powodem dystansu i zniechęcenia niektórych do Forum są tworzone posty ironiczne i humorystyczne, które bywają błędnie interpretowane i nie są dobrze zrozumiałe dla osób z zewnątrz.

Użytkownicy

Uczestników dyskusji możemy podzielić ogólnie na bywalców i gości. Bywalcy, czyli osoby, które stale udzielają się, przeważają pod postami w zakładce Pomoc oraz Przyjaciele & Zabawa i tworzą krąg osób, które się dobrze znają i rozumieją. Natomiast goście dominują jako uczestnicy gier, zabaw, dyskusji w zakładce VIP i pod tematami pisanymi przez Administrację.

Ciekawostki

  • Wielu używa forum jako miejsce rozmów w czasie Ciszy Nocnej.
  • Istnieje limit tematów, można napisać tylko jeden na godzinę.
  • Na forum bardzo często można spotkać Raki.